Ny kategori - Junk'n Stuff

Som jag har nämt i nåt tidigare inlägg så har jag tänkt lite på en ny kategori, och här är den. Jag tänkte liksom, medans alla andra håller på och tipsar om kläder osv, så kör jag på annat. Prylar, inredning osv osv. Jag håller ju på med mitt rum just nu, köper nya småsaker hela tiden och plockar till mig allt jag kan hitta i garage osv.

(osv osv osv. OST)

Det kommer helt enkelt gå till såhär.. antingen visar jag upp nåt jag har hemma, nåt som jag tycker är fyndigt och bra eller bara snyggt, eller så visar jag nåt ifrån nån websida eller nåt. Liksom, allt är tillåtet. Och ja, jag är medveten om att ni kommer lägga allt det här i er carebox. Liksom, kul att se en lampa.. Amen jo, nu bestämmer jag att det är kul. Så.. HAHAH. Surt.


↑ Kristallkronan vi har i matsalen. Anteckna gärna att detta är vår andra takkrona, har en till i rummet brevid >.<

Plus att jag älskar kristallkronor.

Emma Nordlund – Lampa




Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback