Min turdag ? (;

Gissa vad jag hittade när jag letade igenom städskrubben efter en förlängningssladd ?! :D Liksom, intet anande satt jag där på golvet och rotade i lådorna, och så plötsligt ser jag nåt i läder.. när jag kikade lite närmare tappade jag nästan andan.. eller njaa, typ. Iallafall. Världens mest underbara objekt som mamma gömt undan i alla dessa år, sen 1998. Man typ, vafan var det populärt då ?! För det är ju värsta inne nu ju :o

Jag dör. Den är ju bara för underbar. Helt perfekt. Min mamma är rätt bra ändå, liksom, hon hade väääldigt bra smak för typ tio år sen. Kunde man inte tänka sig nu.. höhö

Yann Tiersen – La Redécouverte

Nu väntar min favoritsoppa till kvällsmat. Mamma vet då hur en slipsten ska dras !

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback