Lyckad kväll

Kvällen på Kaj blev faktiskt otroligt lyckad, även fast jag faktiskt trodde motsatsen.. Innan Noah och Jakob kom delade jag en glass med Erik O, samtidigt som vi snackade med Arman. Haha. Asså seriöst. Det var så himla random. För han kom där lite coolt med sina coola kompisar och frågade om de fick sätta sig ner med oss. Man typ WTF?! Hahaha. Så himla sjukt. Men vi snackade och hade jätteroligt. Sen kom Noah och Jakob som sagt och vi fortsatte chilla. Spelade lite skitgubbe också och jag kom två om jag minns rätt. Hihih ! ^^

Och sen fick jag ju informationen att han dansade bosnisk folkdans. Och svar: Ja. Det gör han. Bildbevis finns på facebook. Och det är seriöst det häftigaste idag ! :D Tänk er den där liksom bara enorma typen som är värsta cool och dansar folkdans på fritiden ? >.< Här snackar vi att stå för vad man gör (':

Jag och Jonathan i onsdags. Hans blogg finns här.


Nu ska jag tvätta bort sminket och sen gå och lägga mig. Behövs verkligen efter en så rolig och händelserik kväll ! (: Hoppas eran kväll varit lika rolig som min ^^

Lykke Li – I Follow Rivers

Godnatt ! ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback