Lördag - Orkesterdag

Jupp, idag går min tid till att spela trumpet med orkestern. Lagom kul enligt mig själv, och höjdpunkten blir nog lunch.. men man får ju ställa upp ! (: Det värsta är ju att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Man ska ha svart och vitt och jag hittar ingenting som blir bra. AHBSNLTHAERHBATNRAEr. Det är inte så coolt nej..

Gårdagens frukostfralla. Inte så fel va ? (;


Skulle gärna äta den till frukost igen men får bli något annat idag.. har tyvärr inte något mysigt café utanför dörren.. ^^

Sen vill jag bara påminna er om att min goda vän Linnea idag åker till Gran Canaria ! Jag är verkligen glad för hennes skull för jag vet hur underbart det är att åka iväg sådär lite random.

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback