Lockigt hår

Det blev ovanligt bra lockar idag ! ^^


Känns lite dumt med TVÅÅ cambilder på en dag, ursäktar för det haha, och jag känner verkligen starkt att jag skämmer bort er med alla mina kamerabilder.. ^^

Nu bär det av till stan om några minuter, för en trevlig kväll hoppas jag. Känns lite dumt att jag inte hann ta en bild på det jag har på mig, för jag har verkligen vart fyndig och blandat en klänning och en kjol, hur smart är inte det ? :D Känner att detta är min smarta dag, liksom, två nya ovanliga tavlor på väggen, OCH det här. Herregud. Jag har överträffat mig själv.

Everly Brothers – All I Have To Do Is Dream

Ha en bra valborgsafton ! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

låt mig gissa, du har på dig din underbara vita skolavslutningsklänning o din pricka kjol? ;) <3

2011-04-30 @ 16:57:42
Postat av: Elsa

haha linnea då kan då mina kläder, klart det var ! <3

2011-04-30 @ 22:17:21
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: linnea

hahah det är klart ;) <3

2011-05-01 @ 17:59:06
Postat av: Elsa

du är goe du <3

2011-05-02 @ 06:15:55
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback