Linnea du har då inget liv ! >.<



Du är då för söt ♥

Jomen jag har faktiskt haft annat för mig idag. Jag glömde till och med mobilen i väskan på ljudlös, så mor och far ringde efter mig och var superoroliga.. höhöh. Pinsamt ^^

Snart är det House herp derp ! :'D Ärligt talat, det är mitt liv. Han är bäst. Eller serien är bäst. Det är själva House som gör House bra, om ni fattar ? (:

Bild som knäpptes för bara några minuter sen för att jag kände för det. Där ser man vad bra hyllorna kan användas.. som kamerastativ !


Phoebe Snow – Poetry Man

Sångaren till denna låt. Phoebe Snow, dog idag. Pappa kom in och informerade mig, fast jag inte har en aning om vem hon är. Dock är musiken mysig, så jag antog att jag kunde länka den lite gulligt så ^^

House väntar ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

mvwihihihii, va söt du är! & ja, jag har du inget liv! :D <3

2011-04-26 @ 22:32:57
Postat av: Elsa

haha :D så sant :D <3

2011-04-27 @ 07:15:10
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: Amirana

Your website is extremely interesting

2011-11-06 @ 12:07:39
URL: http://amirana.blogoom.com

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback