Läsig kväll

Har spenderat min kväll begravd under mitt mysiga duntäcke, läsandes my book. Jag har väl helt enkelt blivit beroende, och det är inte så coolt. Har liksom ett par saker jag hellre gör än fastnar i en bok, men inte ens gudarna kunde hindra mig.. :(

Jag lider av total bildbrist, så jag bjuder på denna härliga bild ifrån sjuornas konsert. Hoppas ni överlever.. ^^


The Beatles Tribute Band – Twist And Shout

Nu blir det att äta frysta bär som mamma tinat upp ur frysen, och sen gör jag iordning mig för kvällen. Trots att jag får en liten sobmorgon imorgon pga att jag får äta frukost hemma hos Noah, så vill jag vara trevligt utvilad till engelskaprovet. Den här gången ska det gå bra !

/Elsa ♥


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback