(Lång)fredag

Morgonen har gått åt. Har lagt tid på att duscha, sova, läsa, sova och läsa. Nu äntligen, vid halv två, sitter jag vid matbordet med min andra skål yoghurt och flingor. Gott.

Dagen kommer också gå åt. Eftersom att Maya och Julia ska sticka iväg till Skara och för att bussarna inte går idag så att jag kan spendera tid på gossarna, blir det för mig att hålla till hemma och göra nödvändiga saker. Städa, måla andra lagret till hyllorna som ska upp på väggen, lata mig och lata mig. Sånt gillar jag. Kanske att pappa tar trucken till stan så vi kan hämta min cykel hos Noah som fått punka. Typiskt alltså. Men pappa vill laga punkteringen så snabbt som möjligt för då kan han göra det samtidigt som han lagar punkteringen på sin egna cykel som också fått punka av nån häftig anledning.

Kanske ger solskenet lite tid också med att sitta UTE och läsa ? d:

The Ark – You, Who Stole My Solitude

Nu blir det tetris och tomater. Tomater ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback