Känner ni sommaren ? (':

Aah det gör iallafall jag ! Så otroligt starkt känner jag den, speciellt när jag har så mycket fotsvett som jag har idag. Usch ! :s

Plus att jag fortsätter med mina blommor.. haha ! ^^


Just nu är jag hemma och jag hann inte blogga imorse och snart ska jag in till stan igen och HÄMTA MIN MOBILTELEFON EFTER LAGNING och möta upp Linnea. Eller jag menar, MÖTA UPP LINNEA. För det ska också bli kul ! (:

The Real Group – A Lifetime Takes A Lifetime To...

Jag läser nog ett kapitel i min bok innan det bär av. För att stilla hungern lite liksom.. ^^

/Elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea :)

hihihih, puss <3

2011-04-29 @ 19:06:51
Postat av: Elsa

puuuss <3

2011-04-29 @ 19:10:40
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback