Jukebox

Precis hemkommen ifrån en underbar dag/kväll sitter jag nu på mitt rum med enbart tända ljus som lyse. Kan det bli bättre ? Svar: Ja, om jag hade jordgubbar och inte var så sjukt kissenödig.

Håller just nu på att gå igenom lite bilder ifrån dagen som gått, och jag kan ju passa på att bjuda på ett par ifrån konserten som blev riktigt lyckade ! Det var Caroline i min klass som fotade under förmiddagskonserten, som sjuorna spelade för alla andra sjuor och musikklasserna. Det var på kvällen Jakob kom men eftersom att Caroline redan tagit massa kort behövde inte han göra det (:


John Mayer – Stop This Train - Live at the Nokia Theatre

Nu ska jag snart avsluta ett samtal i skype och sen sova. Taggar skoldagen imorgon eftersom att det blir sista dagen innan påsklovet. Wooohooo

Godnatt på er, inatt drömmer jag om ett nattligt bad under bar stjärnhimmel, in the creek.

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback