Jag som inte brukar tipsa.. ^^

Kom ganska nyss hem ifrån staden där jag inte fick en enda bild tagen.. höhö. Jag köpte iallafall ett cykellås ^^

Ja, som sagt så brukar jag inte tipsa er om andra bloggar, men det här kan jag inte hålla mig ifrån. Det är faktiskt en tös, som jag inte vet någonting om förutom att hon borde bli poet. Eller typ, göra film av sitt liv. Jag vill leva mig in i hennes liv, se hur hon har det. Se hur hon gömmer sig i Antons skuldror.

"Tiden går medan jag dricker honungste och talar med Anton i telefon. Hans röst är den vackraste jag vet. Vi låter tiden gå, och vi väntar till helgen. Det är vad jag gör på vardagarna, väntar på fredagarna. Vi klarar oss med varandra och varandras ryggar. Jag kan gömma alla mina hemligheter i dina skuldror. Kyss mig.
"

www.famn.blogg.se



Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback