Jag skapar mig en himmel

Desto mer jag lägger till i mitt rum desto bättre blir det. Jag har redan åstakommit en hel del känns det som.. väggen med grammofonskivorna, tidningsväggen, mina böcker i fönstret.. och nu har pappa äntligen hjälpt mig att sätta upp hyllorna ! (': Jag har själv spikat upp fotona, men det kommer komma upp ännu mer, tro mig. Jag har redan några helt underbara bilder på Julia och Maya som bara ska skrivas ut, sen kommer de också upp ! Nästa gång jag träffar Sigrid ska jag plåta några bra bilder också så hon också hänger på min vägg så småningom, och såklart klassen osv osv ! Jag älskar att man bara kan lägga till massa, massa grejer till mitt rum hela tiden, utan att det blir knökat utan bara ännu, ännu bättre.


Forest City Lovers – Minneapolis


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback