It takes a fool to remane sane

Ikväll blir det partaj partaj i folkets park och parketten ! (: Det fick jag reda på imorse när jag gjort mig hemmastadd på en stol i Noah kök samtidigt som jag löste sodoku. Det var Noahs mamma som såg det i tidningen att det skulle bli discodisco för högstadiet i Lidköping och det tackar man ju inte nej till då det ganska sällan är disco för högstadiet i Lidköping nu för tiden.. ^^ Iallafall blir det att sticka dit med Maya och Julia runt tio sådär, och innan det ska vi göra iordning oss hemma hos Julia i stan ! (: Nån gång måste jag klämma in att möta upp Jakob och Noah också för Jakob är skylldig mig pengar som jag ska använda till inträde.. ^^ Lite invecklat men haha, whaaat ever ! >.<

Jag och Julia senaste gången vi gjorde iordning oss tillsammans inför en festlig tillställning. Den gången var det en fest hemma hos Hanna, och jag är säker på, att alla hade väldigt roligt den gången ! ^^


Nu ska jag föna håret, sen packar jag ihop mina grejer och drar mig till Maya, eftersom att det är hennes mamma som ska köra oss till stan. Hoppas ni får en lika rolig kväll som jag hoppas på ! (:

Inna – Hot - Play & Win Radio Version

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback