Ipad

Tjenare gott folk ! (:

just nu sitter jag hemma hos Maya och pillar med hennes ipad som jag är rätt förälskad i. Julia och Maya klipper gräset och jag sitter och latar mig inomhus för att internet inte räcker ut i solen. Men jag klagar inte. Ikväll blir det nog grillning och kanske nån film för min del. Det är problemet med Julia och maya, att de inte alls är lika insatta i film som jag är. Det är liksom mitt bästa tidsfördriv. Seriöst. Plus att jag är bäst på att se filmer om och om igen. Helst disneyfilmer ska man se flera gånger, så man lär sig replikerna. Det är mys. Och orginellt. Inga fel.

Nu ska jag spela spel. Känns bra att höra gräsklippsljudet genom den halvöppna dörren. Det vrålar sommar om det. Hemma hos oss måste gräset också klippas. Jag tycker om det ljudet. Brum brum. Brum är röd. Punkt.

Kommentarer
Postat av: linnea :)

brum är gul. punkt. slut punkt. :) <3

2011-04-22 @ 19:04:34
Postat av: Elsa

KÄFTEN KVINNA ! <3

2011-04-22 @ 21:08:33
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: linnea :)

PUSS ! <3

2011-04-22 @ 21:30:18
Postat av: Elsa

:* <3

2011-04-22 @ 23:28:40
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback