If you ever would be mine

Sitter nu hemma efter en helt jätterolig och galen kväll i Folkets park. Känner mig allmänt risig och har ont i nästan varje ben i kroppen.. det går vilt till på dansgolvet ! Nej men ärligt.. man har väääldigt ont i vaderna efter två timmars konstant hoppande. Men jag antar att man får leva med det för att ha kul ! ^^ Sen så ramlade jag på rygg också när jag skulle gå ner i bryggan.. så bra är jag, och nu behöver jag verkligen en ordentlig massage. Snyft.


Nu blir det att tagga ner med några glas mjölk och tetris, och sen väntar ännu mer nertaggning med min gooa bok jag läser för att jag är så bra. Passar på att dra ner rullgardinen för en gångs skull så inte solen väcker mig imorrnbitti, där med ännu längre sovmorgon. Sen får vi se vad dagen bjuder på ! (:

Godnatt ! ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback