"I left my fading life"

Jenny Wilson – Like A Fading Rainbow

Har krånglat lite smått med inlämningarna, men känner mig bara så otroligt tråkig och slö. Hoppar in i duschen för att pigga upp mig lite och lägger mig sen i sängen och fortsätter skriva. Det SKA bli klart ikväll !

Tänkte bara uppdatera er lite om sjuornas konsert imorgon, eftersom att det blivit lite ändringar kring det. Alltså, när jag gick genom korridorren efter tyskan stoppade Caisa mig och undrade om jag kunde hoppa in istället för henne och hålla i ljuset på konserten imorgon. Jag har aldrig gjort nåt sånt innan så jag får se hur det går, men jag tänker iallafall ge det ett försök ! ^^ Blir ju superkul att medverka i ett litet hörn iallfall :> Och vad jag vet så brukar Roger ställa fram en skål till "ljud&ljus-brudarna", och det är ju inte helt fel.. >.<

Och mitt internet separ som jag sa.. så ingen bild just nu. Attans liksom ! ^^


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback