Hos Julia

Kvällen avrundas ganska gött med minilan hemma hos Julia. Vi sitter helt enkelt alla tre och är allmänt osociala med varsin dator. Rätt kvinnligt. Förut åt vi grillad lax. Det var ganska gott faktiskt. Älskar maten som Julias pappa lagar, för det blir så enkelt på nåt sätt. Mina föräldrar blandar i massa bönor  och senap och skit i allt de lagar, men det gör inte Julias pappa. Minns ni när jag åkte skidor med Maya och Julias halva familj ? Då levde jag helt enkelt i "matlyx", spaghetti och köttfärssås, korv, jättegod soppa osv osv. Himlen. Fast i och för sig, mammas blomkålssoppa är rätt go. Slår i princip allt.


För det mesta sitter jag mest och tittar igenom gamla videoklipp och bilder. Just nu ögnar jag igenom klippen ifrån resan till Göteborg jag gjorde med Hanna, hennes kompis Elin, Noah, Ludwig och "Ed-Erik". Här finns klippet jag la ut på youtube. Good times.

The Cataracs – Top Of The World

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback