Hoppar in i duschen

Mitt tåg går in till stan 21.41 och då måste jag vara klar. Lätt match hoppas jag ! ^^

Först tänkte jag dock dela med mig av en liten rolig grej som kom upp i mitt huvud. Titta på denna bilden:


Vacker, eller hur ? (: Titta nu på den och lyssna på den här låten. Blir det inte lite sorgligt nu ? Kylig, sorglig känsla. Att vargen inte har nåt hopp alls kvar. Typ.

Titta nu på bilden och lyssna på den här låten. Nu är det mer, YIPPPPIE ! Typ att vargen springer mot sin hona. Fattar ni ? :D Jag älskar hur musik kan ändra stämning i typ vad som helst. Lite som konserten igår.. jag var inte alls glad, men sen när publiken ställde sig upp och applåderade och skrek "En gång till !".. då blev man allt glad va.. ! ^^

Duschen väntar !

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback