Here I am again - wooohoooo

Som ni kanske märkt har jag hållt ett litet uppehåll, mest för att det var typ det jag behövde. Bloggen tar över lite och på senaste tiden har jag haft annat att tänka på helt enkelt, så jag hjälpte nog mig själv lite med den här pausen. Men nu är det mesta löst och jag är redo att komma på fötter igen ! (:

Har ni märkt det, hur våren närmar sig mer och mer ? Jag har iallafall märkt det, nästan för väl ! (': Eftermiddagen + kvällen spenderades med kompisar och vi hade helt enkelt en riktigt bra dag om jag får säga det själv. Glass i vårsolen på en bänk, mata ankor i parken, röja galet på lekparken, dingla med fötterna över Lidan..


Bild ifrån förra våren, då vi brukade få sitta ute på gräsmattan under svenskalektionerna. Idag gjorde vi det igen, för första gången i år. What a feeling !


Kvällen avslutades med pizza när jag kommit hem. Pappa vet då hur en slipsten ska dras ! ^^ Faktiskt så var även stämningen vid matbordet på topp ikväll.. Erik satt och drog massa dåliga skämt som pappa envisades med att han skulle dra för Mayas pappa Kenneth som är typ världmästare på enormt dåliga skämt.. och tänk, när vi ätit klart och bara satt och smälte maten i magen ringde faktiskt Kenneth och pappa drog ivrigt alla dåliga skämt som Kenneth såklart redan hört..

Imorgon har jag studiedag, men eftersom att min klass är en sorts "testklass" till får mattelärare så ska vi vara med och delta på en mässa som hålls i Sparbanken Arena imorgon. Dit ska alla lärare, jag skojar inte. Hur mycket folk som helst kommer det vara och det är min klass jobb att presentera en speciell webbsida som förhoppningsvis kommer börja användas nu till hösten. Spännande !

Ikväll somnar jag med sommar dunkande i mitt huvud. Här har jag samlat all musik jag minns särskild från förra sommaren i en enda spotifylista. Enjoy (:

Bobby McFerrin – Blackbird - Live Version

Godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback