Hemma

Kvällen har varit ganska chill förutom att jag fick otroligt ont i magen efter tacosen.. :( Men jag lärde mig hur man spelar biljard "på riktigt" och jag lyckades faktiskt riktigt bra till att börja med.. men sen när jag kommit igång och mallat mig osv började det helt plötsligt gå dåligt ? >.<


Flummigt tagen bild på mina och Ludwigs ben.. Noahs också i bakgrunden tror jag ^^ Redigerade om den lite men lallalalalalal


Kings Of Convenience – Singing Softly To Me

↑ Får mig faktiskt att tänka på engelskmän som spelar biljard, golf eller typ kort, och röker + dricker öl. Hahah ? Antar att det är dags för mig att sova.. x)

Godnatt på er !


Kommentarer
Postat av: linnea

HA DET UNDERBART BRA NU I SVERIGE UTAN MIG! PUSSSSSSSSSEN

2011-04-09 @ 07:59:00
Postat av: Elsa

HAA DEEEEEEEET GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

2011-04-09 @ 08:16:13
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback