Hemma efter en trevlig kväll

Trots att det blåste otroligt ifrån sjön så hade jag i stort sätt en otroligt bra kväll. Jag åt en jättegod middag hemma hos Noah efter att ha legat ute i solen med datorn och Noah samtidigt som vi lyssnade på roliga 50-tals musik. Sen åkte vi till Skogshyddan där vi tänkt att fira valborgsmässoafton. Kom på att det heter valborgsmässoafton, inte valborgsafton. Höhöh. Iallafall så blåste det som attans så det blev ingen brasa, och det gjorde att folk helt enkelt stack. Plus att vi hittade mannen med min cykel, den jag hade förra året alltså. Vi fick aldrig chansen att snacka med honom, men jag är ändå inte så värst sugen på att få tillbaka den.. cykeln jag har nu toppar allt, så är det bara ! ^^

Den förra cykeln, förra året.


Nu blir det till att sova, är verkligen supertrött !

Karen O And The Kids – Worried Shoes

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback