Hemkommen

Kom hem ifrån Hjälmared för någon timme sen. Har sen dess suttit och lanat tetris med Julia, men nu gick hon precis. Resten av dagen går väl till att knöla med en eller flera inlämningsuppgifter som jag måste få gjort, och så förhoppningsvis kan jag få lite ordning på mitt rum också.. Känner som plus på det för att ta mig en lång mysig promenad sen när solen går ner, med kameran i högsta hugg. Men den är ju urladdad så den tanken rök direkt.. suck

Gammal övergiven och rostig bil vi hittade igår vid ett nästan ännu mer övergivet hus..


Nu blir det städning och pluggning och fotning och så ska jag äta också. Kanske kör lite tetris först om jag är busig.. höhö

Kings Of Convenience – Homesick

/Elsa

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback