Godmorgon solstrålar ! (:

Hela morgonen har jag samtalat med moder om min tidningsvägg. Idag tänkte vi lacka den för det måste göras, och nu nån gång i veckan tar jag tåget till Göteborg och inhandlar lite hyllor ifrån Indiska (kan hända att vi sticker till Trollhättan istället). "Ed-Erik" bor ju i Göteborg, så hoppet steg upp för mig att kanske träffa honom, tills jag kom på att han spenderar sitt lov i Linköping. Wannabe Lidköping, jävla Linköping..

Nån gång i framtiden ska jag också köpa spetsgardiner har jag tänkt.. tycker det ser så himla bra ut i ett fönster där solen sipprar in, plus att det ser bra ut i skuggan också ! ^^ Faktiskt så har min mamma och pappa spetsgardiner till ballkongsdörren i sitt sovrum. Ser så himla fräscht och mysigt ut ! (:

Mysig bild från Google, hihih ^^


Evan Rachel Wood – Black Bird

Nu blir det att göra iordning mig och äta frukost. Sen väntar det att lacka tidningsväggen och sen vid två tar jag bussen in till staden. Trevligt trevligt ! ^^

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback