Godernatter

Sitter här med min ergonomiinlämning och känner mig allmänt ful. Liksom, backslick, headseat, rödmosig med utkladdade sminkrester under ögonen.. antar att det bara är glasögonen som fattas. Asså ärligt, vart är världen påväg ?! D:

Så då fattar ni nog varför jag inte vill lägga upp en bild på migsjälv denna vackra kväll. Därför bjuder jag på denna sanna bild istället:

Plus att hon är bruna ögon. Bajs.


Nu blir det sängen för min del. Sorgligt nog hann jag inte klart med mina inlämningsuppgifter idag. Kör hårdkörning på fredag istället. Så ska en fredag spenteras, inte sant ? -.-

The Mollies – Tinfoil

Godnatt ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback