Godermorgon i denna sal !

höhöh, här taggar vi julsånger >.<

Morgonen går medan jag spelar tetris och lyssnar på mysig musik. Jag gillar mornar då man inte behöver stressa. Jag borde stressa. Men det gör jag inte. Vill jag, kan jag äta frukost i stan om så behövs. Men då behövs pengar, och det behövs.

Inatt drömde jag massa läskigt. Först att vi åkte i en jättebrant backe på rolerblades, och sen att vi jagades i en mörk skog, i tunnelbanan, i ett övbergivet hus osv osv, av en ung, blond och väldigt, väldigt snygg, blodtörstig vampyr. Jag gissar på att jag läser Twilightböckerna väldigt mycket för intensivt.. anledningen till att jag läser böckerna är för att jag vill få reda på hur det slutar, om Bella blir vampyr, om hon gifter sig med Edward osv osv. Och man kan inte börja läsa fyran direkt, utan det är bara att bita ihop och läsa böckerna innan först. Och jag klarar det ganska bra.. Jag är på trean nu, och jag i stortsätt drogar boken. Författaren skriver väldigt bra. Hihih

 

Future Of Forestry – Speak To Me Gently (Twilight Album Version)

↑ Låten lyssnade jag supermycket på i vintras när allt var downie brownie, och det har typ vart ett avbrott med den sen mobilen gick sönder. Nu hittade jag den på spotify, happy times !

Nu blir det att äta frukost och sen dra mig iväg till skolan.

Ha en bra dag ! (:

Kommentarer
Postat av: jOnAtHaN

Whoo! Yeah! Go team Victoria!

2011-04-27 @ 08:25:38
URL: http://jayfe.blogg.se/
Postat av: Elsa

victoria ? xd

2011-04-27 @ 18:47:15
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback