Fredag

Känns gött med bara en skoldag kvar, och sen mer än en veckas lov. Det ska utnyttjas väl kan jag lova ! >.<

Dock kommer dagen handla om väldigt mycket plugg, har bland annat en matteinlämning som ni kanske vet, som har deadline ikväll 23.59. Kul fredagskväll för mig kan jag lova..

Bild från igår då jag träffa min älskade Björn utanför musikskolan. Det gjorde väl mer eller mindre min dag.. ^^


Sen vill jag gärna att ni antecknar det här: Jag har parfymen köpt från Kanarieöarna på mig idag. Det är min himmel typ.

Taylor Swift – White Horse

Nu blir det frukost, sen drar jag mig mot stan och skolan. Juste.. jag har prov idag. I tyska. Det var verkligen inte lika coolt.. antar att jag har ganska mycket panik för typ, allt. Mest de modala hjälpverben. Usch och fy.

Wish me luck ! D:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback