Fredag = Studiedag

Vaknade upp redan innan sju och var hur vaken som helst, men orkade trots det inte stiga upp ur sängen ? Jag låg kvar till typ halv åtta innan jag ens orkade tänka på att ta mig upp, men nu sitter jag här iallfall.. >.<

Solen skiner - Glada miner ! Den gjorde väl typ min morgon + att Yaya kom in och började hoppa runt överallt och utforska. Jag älskar när hon gör sånt.. hihih ^^ Först hoppar hon upp i sängen, sen försöker hon hitta ett bra ställe att hoppa till i fönstret som för övrigt är fullt med burkar osv, sen hoppar hon därifrån över min korgstol till skrivbordet som också är fult med grejer, och sen ner under skrivbordet där jag lagt massa kuddar på hög.. hon är ganska knäpp ändå, min lilla tjocka katt ! :'3


09.21 går min buss in till stan och då blir det att träffa upp Noah. Jag har en liten busig dröm att vi ska gå och äta frukost på ett café men jag vet inte riktigt om han är på den idén.. kanske är lite för onödigt för hans del.. hihi ^^

Halv ett måste jag vara på mässan för att förbereda mig tillsammans med Agnes som jag ska presentera websidan med för massa svettiga lärare. Hon var sugen på att prata och det säger jag inte nej till eftersom att jag inte är så van med själva sidan än, och hon låter helt enkelt så otroligt smart ut när hon pratar. Jag lägger till massa onödiga ord som "typ, liksom" och det får det ju inte riktigt att få det låta smart, eller hur ? >.<

Aja, nu ska jag göra mig iordning och äta frukost. Eftersom att jag ska ha klasströjan på mig får ni se en bild på den sen innan jag åker ! (:

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback