Framtidsyrke: städerska

Det är iallfall framtiden om cirka tjugo minuter.. längre fram vet jag inte, då satsar jag hellre på typ brandman eller prinsessa (:

Plus att solen tittat fram nu, och kan man vara gladare än jag för det just nu ? (': Känns riktigt lockande att ta den korta promenaden bort till verkstaden nu när solen lyser sådär vårigt ! ^^

Random bild för att jag har tråkigt..


Kanske blir att ta mig en liten springtur senare idag, men vi får se hur det blir med det. Liksom, springbyxorna ligger i tvätten. Höhöh. Hej ilandsproblem ? >.<

Bret Michaels – Every Rose Has Its Thorn

Hoppas att ni får en fräschare eftermiddag än jag iallafall som får tillbringa den till att torka bajs typ.. >.<

/Elsa ♥



Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback