Försovmorgon #2

Kändes ganska knepigt att titta på klockan och märka att jag försovigt mig i en halvtimme. Men jag kom snabbt på fötter och gjorde iordning mig i räserfart, och blev klar i vanlig tid. Jag är nog rätt bra ändå .. lol

Idag lär jag inte blogga på hela dagen om det inte händer att jag lyckas komma över en dator eller liknande. Stannar i stan hela dagen och äter pizza innan konserten med people. Blir tagg på den också (: Såklart hänger kameran med redan på på morgonen eftersom att jag inte kan hämta den sen.. >.< Det blir Jakob som står för bilderna under kvällens konsert eftersom att jag numera kommer ha annat för mig..



Hörs senare, ha en bra dag ! (:

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback