Burn after reading

Kvällen har verkligen gått superfort och nu är klockan redan tio i nio. Om tio minuter börjar en film på 4:an, Burn after reading, som jag ska se med päronen. Känner att jag måste komma ifrån datorn lite och det var ganska längesen som jag faktiskt satte mig framför TVn och tittade på film med föräldrarna. Plus att det känns ganska dött på facebookfronten ikväll.. men vad vet jag ? (;

I brist på annat bjuder jag på en bild på kött. Närmare bestämt köttet pappa grillade till middag. Riktigt gott var det, man riktigt kände den grillade smaken i munnen !


Belle & Sebastian – Meat & Potatoes

Nu blir det som sagt film, men får se om jag orkar se hela..

Godnatt på er ! ♥


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback