Är det mitt internet som är segt ? :o

Kom precis hem ifrån skolan, Onoff, orkestern, bussen osv osv. Är kall rakt genom skelettet. Vi marcherade utomhus i en hel timme på orkestern, och jag som kom där i mina tunna nylonstrumpor frös ju mer eller mindre skinnet av mig.. sen tänkte jag bara tillägga att mina älskade klackskor numera har ett enormt hål rakt upp i klacken.. det är inte så coolt nej och jag har tillbringat hela min eftermiddag i sorg. Stor sorg. R.I.P "hel och ren". Welcome, smutsig, sargad och ihålig.

Gammal bild.


Nu blir det att plugga jävel. Mitt mål är att bli klar med inlämning x2 innan jag lägger mig för kvällen. Förhoppningsvis lyckas jag rita det där fördömda "mattehuset" också.. det är deadline på det på fredag, 23.59. Panik.

/Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback