Älskade kjol

Nu bär det av till stan och Noah i min älskade prickiga kjol. Jag älskar min kjol. Det kommer verkligen bli en sommarfavorit, tro mig !

Det kommer verkligen bli en bra dag, det känner jag på mig. Speciellt nu när jag har min älskade kjol på mig. Vi ska äta glass. Jag tycker om stämningen min kjol ger mig. Det är mysigt.


↑ Sånna här bilder kallas "pinup"  vad jag vet. Jag vill ha hennes kappa. Jag vill ha hennes handskar. Gärna benen också, de var fina. Och klänningen + bältet, det gör hela kappan. Ge mig.

Glenn Miller – Peggy The Pinup Girl

Det finns en sån "pinup"-bild inne på Sibylla vid resecentrum här i Lidköping. Varje gång jag är där glor jag sönder på den där affischen. Älskar sådana affischer, de är så fräna ! ^^

Aja, hoppas ni får en bra dag i solskenet, det tänker iallafall jag ha ! (:

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: linnea :)

låt mig gissa? du älskar din kjol? ;) <3

2011-04-25 @ 16:11:01
Postat av: Elsa

hur fan kom du på det ? :O <3

2011-04-25 @ 19:43:17
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: linnea :)

jag är synsk vettu ;) <3

2011-04-26 @ 15:12:20
Postat av: Elsa

tänkte nästan det.. <3

2011-04-26 @ 20:29:47
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback