snart sova :)

tror jag iallafall, är inte så trött än, och sovmorgon är tillåtet imorrn :D prästbesöket gick alldeles underbart bra, och jag antar att det hade ganska mycket med att göra hur roliga pensionärer igentigen är! på ett jättekonstigt och mysko sätt, men ändå..! ^^ och ja, jag åt köttbullar och potatis istället för potatissallad, men jag står för det! än är jag inte vuxen, haha. vi kom överens om att efter konfirmationen, då var man vuxen. där går gränsen, då börjar man äta potatissallad och dricka kaffe och äta salladsdressing. urk! sålänge håller jag mig till barnmenyn tack!

när vi åkte hem var det skymning, och oh så vackert det var! tänk er en ljus blå himmel och rosa moln, plus en stor lysande halvmåne. shitans vad fint det var! samtidigt lyssnade jag på trains (Porcupine Tree – Trains) , och ni kan nog bara tänka er hur mysig känsla det var, och för en gång skull blev man inte deppig av att titta på vackra mr. måne :)

men ändå.. det slår verkligen inte himlen som fanns i usa, och jag är inte riktigt säker om jag berätta om den, så jag gör det igen.. haha! det var nog runt dom första kvällarna vi var där och sov i tält och vi skulle gå på promenad, och stjärnhimlen var som på film! med månen och stjärnorna ÖVERALLT! verkligen!



bilden hittade jag ju på nätet, men nästan exakt så såg det ut, fast inte så redigerat..! och så plus en liten fullmåne nånstans där.. ^^

nu har mamma lagt sig, hon var väl trött eller nått.. (?!) jag ska skynda mig ner till stranden lite snabbt och bara titta runt lite, har ju inte vart därnere i år, och en mysig promenix i månljuset känns alldeles jättebra nu!

/elsa

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback