julspecial : min julgran! (:

eftersom att jag är en brud med för mycket fritid, även på julafton, så har jag knåpat ihop ett inlägg om vår julgran ! ^^ har tagit ett tag med tanke på att internet segar som en snigel eller nåt, men jag lyckades ganska bra tycker jag ! (:

Brenda Lee – Rockin Around The Christmas Tree


varför inte börja med julgranen själv? :) om jag ska vara ärligt tycker jag att den är lite "smal", men det kan man ju tycka olika om ^^ när jag var mindre minns jag att vi varje år brukade placera granen på massa olika ställen, men de senaste åren har det alltid vart i fönstret. det är ju som gjort för att en julgran ska stå där ! ^^ det är också i det fönstret som jag brukade stå och spana efter jultomten, men de senaste åren har det inte blivit av :(


nu till själva julgranspyntet då.. denna över är specialgjort till min familj. kortet är på mina kusiner i usa, när dom var några år mindre, höhöh. anna, som var med i ett inlägg för nån dag sen, och cal och sam.. har även en till nästan likadan såndär grej, men kändes inte värt att ha med en likadan..


om ni tittar noga på kulan här över, så ser ni att det står elsa på den.. hahaha. jag ska förklara.. släkten på pappas sida brukar nämligen skriva namn och år osv på julgranskulor, och sedan hänga upp dom. så när jag var liten hade nästan alla i min familj sin egen kula.. förutom jag.. mamma och pappa hade tilloch med en kula tillsammans, och erik hade en ifrån sin första firade jul.. men jag, jag hade ingen :( så jag tog helt enkelt saken i egna händer och skrev dit mitt namn på en vanlig röd glaskula som jag hittat i en av jullådorna.. rätt smart faktiskt.. :)


hör över har vi en guldig trumma i plast. otroligt jävla ful är den men ack så underbar ♥ det var roger, vår underbara musiklärare, som gav alla i klassen två sånahär trummor var.. på undersidan har jag skrivit nåt i stal med "musikprofil -09, 7c äger!" . roger är så söt, i år fick vi varsin kopp med renar på, plus choklad med texten "du är bäst" på.. gulligt ^^


aaah, här har ni då en ängel.. själv tycker jag att den är otroligt ful, plus att den är av plast... men när jag höll i den och kollade på den, så tänkte jag att "shit, det liknar ju mig !" .. men när jag frågade pappa så tyckte han att nej, det gör jag ju inte alls... tur det, för usch va ful den var ! d:

jag har faktiskt julgranspynt i öronen idag, hur konstigt det än låter.. bilder på det kommer i ett senare inlägg :)

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback