vaknade kl 6?! :o

ne de va inte kul! :S jag har väl för mycket i tankarna eller så somnar jag bara för tidigt.. hahah aja, jag somnade ju ändå om sen men ser ni vad klockan är?! ^^
svar: nio!

jag brukar ju sova till elva iallafalla, liksom wtf? x)

aja, sigrid är här nu, vi har skoj skoj skoj! :) klicka här så kommer ni till hennes blogg. släng gärna in en kommentar medans ni ändå kollar! :D

dagen är inte så bra planerad förutom att klockan fyra åker jag in till stan, så får sigrid vara hemma själv lite den sötnosen :( men jag ska ju vara på teatern några timmar innan föreställningen börjar ^^ hon kommer ju såklart och tittar, men stackarn får sitta själv! ;o men det går nog jättebra hoppas vi, håll tummarna! :D

det blir regn idag! konstigt va? ^^ jag drar på mig jeans så blir det inte så farligt :)

Tommy Reeve – I'm Sorry - Acoustic Version

lyssna på den! den är fin bara, säger jag ^^

snart ska jag duscha, för sigge blev just klar.. :) och sen ska jag klippa naglarna med ^^ jag sparade ju ut långa naglar men det var liksom inte riktigt min grej, fattar ni? :) så nu blir det korta mysiga naglar, underbart! (a'



här kommer en bild på det, skoj va? ^^

aja, hadé så bra nu, och ta vara på sommarn..! höhö.

/elsa

Kommentarer
Postat av: linnea

sötnosar ! :)

<3

2010-08-11 @ 13:05:23
Postat av: Elsa

aww (a'

2010-08-11 @ 13:46:42

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback