tjohej :D

om drygt en halvtimme åker jag in till stan 8) jag var egentligen skyldig mamma pengar, men bara för att hon är snäll så ger hon mig dom pengarna och bjuder mig på en regnjacka! :D då slipper jag köpa den själv, för just idag känner jag stort behov av en! :] känner helt enkelt för att ha en regnjacka på mig :) men nog om det..

snart bär det av in till stan, ska stanna där tills tolv ikväll ungefär ;o det är bara för att klockan tio är det utomhusbio som jag ska på med lite pompisar, Indiana Jones! tagga nudå! känner verkligen jättemycket för att se på den, så jag hoppar ju liksom av glädje nu va :)

och sen en dagens outfit på det:



..bara för att jag är bäst. :)

bloggar kankse ikväll, men förvänta er inte stora ting då asså ^^

//elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback