stackars örsnibb :(

min stackars örsnibb har gått och blivit tjock :( han ömmar och gör ont. gråter gör han också. lilla plutt. tycker synd om honom.

teatern gick bra, skoj skoj! :) dock kände jag mig seg hela kvällen och låg mellan mina scener i en soffa och var två hela tiden högst två centimeter från sömnen. bara åtta föreställningar kvar nu btw, inte dåligt! ^^



på bild ser ni linnea som posar energiskt för kameran.. wooooaah :D

förresten.. jag kom på hur mycket jag tycker om trocadero! ni förstår, scen 7 tror jag det är, så sitter jag med några till på krogen och dricker öl. såklart dricker vi inte riktigt öl utan.. aa, trocadero! idag drack jag tre och en halv (på ett ungefär) flaskor, och hade otroligt ont i magen efteråt. jag säger då det, scen 7 är min favoritscen!




aja, nu ska jag snart sova iallfall, ska in till stan imorrn vid elva :) dock är jag "ledig" från teatern hela dagen så det blir ingen stress sen på kvällen, och det är ju bra :)

sussa gott och dröm om trocadero ♥

/elsa

Kommentarer
Postat av: linnea

haha, inte för att göra dig ledsen men tror inte att du är med i scen 7 x) <3

2010-08-17 @ 18:47:17
Postat av: Elsa

det är jag visst! :)

2010-08-17 @ 21:38:14
Postat av: linnea

är du? ;)

för scen 7 är ballkong scenen då robin ropar marion, här är jag :)

2010-08-18 @ 13:29:56
Postat av: Elsa

åhå.

2010-08-18 @ 20:55:59

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback