sova, sova, sova :'D

jo, snart ska jag hoppa i säng, och gud välsigne sängen! :') jag är helt mysko i hela kroppen, ögonen är ubertrötta på linserna och jag gäspar konstant! allt tyder alltsås på att jag är trött :) ska bli skönt att sova faktiskt, höhö.

imorrn blir det en morgondusch, bara för att jag är fett sugen på att duscha, och har fett hår, och att min tejp behöver fettlösande, typ som diskmedel... och bara för att jag är fett cool! 8)

bredvid mig ligger yaya och sussar gulligt, så söt hon är! ^^

sen så, inte för att skryta, så luktar jag underbart gott.. undrar vad det beror på...? (aa'

aja, gonatt, skriver mer imorrn, och då om jag är på gott humör så blir det en bild eller två :]

/elsa

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback