solsken! :')

jo, jag vaknade upp med solsken genom min tunna gardin :') fast det blev sanbbt väldigt varmt så kankse inte sååå bra ändå ^^
igår somnade jag vid två, och sen vaknade jag vid sex när yaya kom in och lekte med mina fötter. morr. sen slummersov jag fram till nu, och nu vet jag inte vad jag ska göra! ^^ troligtvis tar jag mig lite frukost och sätter mig framför en disneyfilm, men jag vet inte... ringer nog julia och maya när jag kommit igång lite! :)

nu till Indiana Jones.. den var awsome! :) fast jag hade hellre sett holy grail.. det var den med dödskallen nu, tycker den är en av dom sämre.. höhö. men det var kul ändå! :) och jag grät inte på titanic btw ;o inte så illa, nu syftar jag på att jag liksom grinar på upp, men inte på titanc D: det är ändå en verkligen händelse och JÄTTEhemskt! men men.. ^^

föreställning ikväll föresten! :) jag tar tåget in vid halv fem, för det är typ det enda som går >.< så jag kommer väl 40 min sent, men det får bli så idag :) det är ju förhoppningsvid bara denhär gången det blir så :)

nu ska jag käka. återkommer senare. puss.

//elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback