slappdag

och ikväll är också sista framträdandet av robin hood! uu vad jag kommer sakna alla, jag känner verkligen det! efter föreställningen ska hela gruppen iväg på resturang, det ska bli jättekul att göra nått med allla dom förutom att spela teater. eheheheh jag kommer sakna alla så sjuk mycket! D':

imorse vaknade jag helt perfekt. solen sken in genom min tunna gardin och jag var varken för kall eller för varm. helt perfekt! förutom en grej, min näsa. den slutar aldrig rinna! urk. vi har blivit riktiga fiender och jag gör allt för att få den att sluta rinna innan ikväll. annars kommer ju hela micken gå sönder pga forsande näsa! hahah

trots det fina vädret kan jag inte låta bli att längta till vintern... de kalla mornarna vid hållplatsen, när man blir överlycklig över att bussen äntligen kommer så man får gå in i värmen. att skynda sig in på ett café med sina kompisar för att sen prata om hur kallt och jobbigt vädret är, och hur mycket man längtar till sommaren. att öva julsånger med kören och känna julstämningen krypa inpå en och göra en glad. att köpa julklappar och försöka bestämma sig vad man ska ge till pappa. ha tänt i kakelugnen och värma sig framför den med en kopp honungsvatten i handen. dom tidiga kvällarna, det oändliga vintermörkret. mysiga julskivor med gosskörer som sjunger staffansvisan med otroligt höga tenorer..

jag skulle kunna räkna upp tusentals grejer med julen jag längtar till men nu får det räcka ^^

resten av dagen kommer jag nog bara gå runt och smöra.. dra ihop sängen måste jag göra och om jag orkar ska jag dammsuga.. >.< välja kläder för ikväll är också ett måste, eftersom jag förut när jag skulle välja fick beslutsångest och bara tog på mig nånting random för tillfället ^^

återkommer senare, puss ♥

Kommentarer
Postat av: maya :)

JAG TÅFLÖRTAR MED JULIA :d

aja, elsa .. jag diggar din nya design :D men vet du vaaad? (a) jag kmr dö när vintern kmr o.O nu äre ju redan scvinkallt och jag vill inte frysa ihjäl^^<3

2010-08-29 @ 12:18:34
Postat av: Elsa

de vill väl ingen ^^ men sååå kallt är de ju inte :) <3

2010-08-29 @ 12:27:48
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/
Postat av: linnea

du, nu börjar man ju längta lite till vintern (; <3

2010-08-31 @ 16:27:57
Postat av: Elsa

ohja:D <3

2010-08-31 @ 18:28:13
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback