nyvaken och trött

jag sov gott inatt, det ska jag inte neka till, men att vakna klockan nio tar på krafterna, och jag kan inte hjälpa det :( nät jag vaknade låg yaya såklart gullligt ihopkrupen på den del av täcket jag inte hade över mig, och sov så sött ^^

nu ska jag nog sitta och tråka vid datan tills jag inte orkar med, sen blir det frukost :) dock är jag lite hungrig, men det får va ^^ kankse hoppar jag in i duschen snabbt också, men vi får se :)

på torsdag har vi övning med paradorkestern igen för första gången på hela sommaren :) vi kör på från tio till ett, så får se om jag kanske stannar i stan efter det tills kvällen typ.. aja, ja venne ^^

förresten så är ni underbart välkomna och skriva och tipsa om grejer jag kan skriva till Det "abstrakta".. :) då kan ju ni bestämma lite vad ni läser om, så ni kanske finner det ... intressant eller  nått. ne ja venne xd

och sen har jag ju såklart lite musik för er idag ^^ en lista som kommer från olles profil, med ett väldigt besynnerligt namn. undrar vad som fick han att döpa listan till det..? för vem skulle annars döpa den till något sånt?! *host*

orgasm

haha, klicka bara, det är faktiskt jättebra musik där :D typ min musikstil i en klump :) och nej, det var inte olle som döpte listan.. det var.. jag! D: förlåt alla om ni finner mig konstig och galen, men musik är bra! *dregel* och det är ju det enda som betyder.... höhö

jag kan också hålla med om att min musikstil varierar väldigt mycket.

30 Seconds To Mars – Kings and Queens

Jenny Wilson – Like A Fading Rainbow

Timbaland – If We Ever Meet Again

Bullet For My Valentine – Road To Nowhere

↑ alla dom där är JÄTTEbra, men såå olika ändå! ^^ men såhär är detväl för många antar jag, med varierande musiksmak menar jag >.<

//elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback