nyduschad, WHAT A FEELIN'! :D

känner mig fräsch och ren.. mmh! :D fast en sak är lite dumt.. jag har börjat få utslag på ställena där tejpen sitter.. alltingen är det från tejpen själv, nått som inte huden kanske inte är så bra kompis med, eller så är det diskmedlet, eller så är det bara mysko.. haha xd jag tänker nog avvakta och se hur det blir, men om det verkligen inte blir bättre är det ju lite synd, för det är nio föreställningar kvar och man har ju mygga på varje.. aja nog pratat om det.. ^^ tror inte ni finner det så intressant ^^ höhö.

snart ska jag äta, och jag fattar egentligen inte varför jag väntar med det. är svinhungrig, och jättesugen på mjölk! >.< mormor och moster (som kom sent igårkväll, dock innan jag kom hem..) har åkt in till stan för gudstjänst och kommer nog hem först vid ett, så jag kan passa på att titta på tv till frukost. lovely! har inte gjort det på åratal känns det som, och ändå är det soooo elsastyle! jag brukar liksom göra det 24/8, äta frukost vid tv:n alltså.. :)

btw, jag kör på mjukisar idag. känns bara såå rätt att mysa till det lite innomhus, fast det är sol och 25 grader utomhus.. eller nått ^^ men det ska visst bli regn ikväll, så jag får väl njuta av utomhusbrisen genom fönstret ^^ när jag kan liksom :)

och som ni kanske minns så fick jag pengar från mamma att köpa en billig regnjacka för. men det ska jag säga, det finns INGA billiga regnjackor! den billigaste var på 500:-, och sen gick dom upp till typ 2'800:- men det inkluderade ju regnbyxor också, herregud -.-'

nu känns det som att jag har suttit här och bara skrivit massa onödiga grejer, så jag ska nog dra ner och äta nu :) ni kan nog förvänta er nått "abstrakt" senare, känner verkligen för att skriva! :)

/elsa

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback