ny design, and I like it!

känner mig riktigt stolt nu över vad jag åstakommit, woooow asså :D

det var näst sista robin hood ikväll och jag känner verkligen hur jag kommer sakna alla därifrån! imorrn ska vi efter föreställningen gå på resturang med hela gruppen och äta en "sista måltid" tillsammans, snyft! ska verkligen försöka hålla kontakten så bra det går med dom, men det blir väl inte såå svårt nu när facebook är så stort som det är ^^

sen jag kom hem har jag knåpat med desigen så det har inte blivit att jag duschade..? får bli imorrnbitti istället, för jag måste verkligen duscha! teatersminket är pesten och jag har det ju långt ner på halsen nu också, det är kletigt och äckligt och urk! ska försöka få bort så mycket som möjligt lite snabbt nu ikväll så det inte färgar av sig på lakanen >.<



↑ jag just nu... erkänn att jag ser jättesmutsig ut i ansiktet! hahah, där ser man vad teatersmink gör! :D

Owl City – The Saltwater Room

gonatt på er, sov gulligt ^^

/elsa ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

ä l s k a r d e s i g n e n ! :) (L)

2010-08-31 @ 16:26:03
Postat av: Elsa

:D <3

2010-08-31 @ 18:27:08
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback