nattåg.. uu så tråkigt!

kvällspromenixen i månljuset igår blev inte preciiiiis som jag tänkt mig, men det spelade inte så mycket roll.. grejen var det att det var molnigt, så månen syntes knappt ^^ men över trädtopparna innåt land syntes den oranga himmlen och det var ju fint.. ^^

jag somnade faktiskt också vid två redan, och det var ju stora framsteg! :) men framsteget förstördes ju en timme senare när jag vaknade av mammas snark (-.-) ..  så jag somnade inte förren vid sju ungefär.. och det var ju inte så kul, ahaha. vid fyra bestämde jag mig dock för att jag var kissmödig, så jag tog glasögonen och smög ut. och uu så fint det var! det var alldeles knäpptyst och solen hade precis börjat gå upp och man skymtade den mellan träden i skogen bakom dasset. det flöt en dimma precis åvanför det tjocka blåbärsriset. himmlen var blå och jag såg inte ett ända moln.. det var bara runt solen som det var annat än blått. mitt på himmlen syntes också halvmånen.. jag stod nog ute och tittade mig omkring längre än jag satt på dass, haha!



nu är vi här i veännes, som ni ser på bilden.. ^^ har åkt nattåg i drygt en timme, och vi har stannat här i nån timme också.. :)

jag är säker på att om jag ens somnar inatt så sover jag högst tre timmar, haha ^^

aja, snart ska jag och mamma dra oss mot resturangvagnen och fixa nått drickbart till magen.. låter gott! :)

//elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback