mwihihihihi

är på allmänt gott humör av många olika underbara själ, bara så ni vet ^^ tyckte det blev en bra inledning, och aa.. höhö

själva skoldagen gick ganska segt, men lärarna ska ändra om schemat lite så vi hinner med stadsbussen varje dag :D det är ju bra tycker många :)

och jag vill också meddela att idag ritade jag min första häst på mattelektionen, på fööör länge! jag klarade dock två lektioner utan en enda liten grej som inte hade med matte att göra i blocket, men idag sprack det helt och det blev tre hästar om jag minns rätt ^^ sen fick jag mördarblicken från läraren och skämdes lite innan jag stolt jämförde skor med honom. höhöh



och sen en jättefin bild på mig också, bara gör att jag var på camhumör men hade en stor röd prick på näsan?! D: så det fick bli en lite mer oseriös bild.. höhöh x)

så plusar vi på en underbar låt på det också, som jag ärligt sitter och diggar till, om och om igen :P

Robyn – Dancing On My Own

robyn är bara jättebra för övrigt, diggar massor av hennes låtar! :D  p!nk är typ likadan, har massa balla låtar som man kan sitta och digga till 8)

P!nk – Funhouse

och sen bilden till det albumet (som jag bara äääälskar!):



bilden bara skriker "lev livet!" , underbart! :)

för övrigt så är jag klar nu, höhöh ^^

/elsa ♥


Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback