låååånga dagar -.-'

kom hem för cirkus en halvtimme sen, är genomtrött och trött, somnade nästan under föreställningen idag, men nu har vi två dagar off och det är ju skönt :) på söndag blir sista dagen och det är blandade känslor måste jag säga! ^^ jobbigt har det ju vart, allt har ju tagit så mycket tid, men oj vilka roliga människor man lärt känna och vilka minnen man fått! haha, jag kommer nog sakna allt dedär efteråt, jag slår vad :)

tyskan nu då.. idag tog det stopp. herregud, hur ska man göra för att egentligen förstå?! jag kan ju knappt säga vaer jag bor? x) eller jo de kan jag ju, men när det kommer till hur man fattar om det är die eller das så stängs hjärnan av och handen börjar rita.. höhö. matten har dock funkat riktigt bra, undrar om det har nånting med lärarbytet att göra? kan verkligen koncentrera mig och jobbar verkligen hela lektionen. wow!

imorrn har vi gympa men den slipper jag konstigt nog pga körtelfebern, höhö. det är nämligen så att om jag får ett slag mot närheten av njuren så kan den spricka och jag kommer vara tvungen att operera, det är visst livshotande? läskigt :s

hadé, hahaha

/elsa ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback