"jag älskar att diska!"

sigrid är nog inte riktigt frisk, hur förklarar man annars de hon sa? haha, nej men jag älskar ju henne! (aa'

vi bakade chokladbollar och nu måste man diska, men eftersom sigrid älskar att diska kan ju hon få göra det, så gör jag henne en tjänst att låta henne göra det, eller? :)

här kommer lite färska diskbilder;



här över har ni sigrid, som ÄLSKAR att diska.. haahha



jotack, jag kan ju torka lite smått istället kankse.. ^^



och här ser ni vad jag tycker om att diska.. höhö



TITTA VÅRA TRÖJOR!! :D:D gahahahah xd (och glöm mitt ansikte, jag är ju odjuret själv, haha!)

badkarsmusik <-- det må vara våran badkarsspotifylista, men man kan jju använda den när man diskar också! :'D

/elsa med ett stycke sigrid ♥

Kommentarer

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback