house, var är du?!

jag vill ha House, nu! det är det bästa programmet i världshistorien, ingen tvekan!


waaaaahh!! jag dreglar! han är så himla häftig och ball! x) hahah, min nya idol förlåt, men det är bättre än justin bäver iallafall... ^^

dagen var liksom okej i skolan, kul att träffa folk igen efter helgen ^^ klasskampen var hhahahah, ganska kul faktiskt.. hela klassen kutade runt i skogen bland blåbärsris och diken och skrek och disskuterade om hur man bäst byggde en mänsklig pyramit.. hhahah, kaos, ja... det finns bilder på hela skiten på min profil på facebook, för er som är kompis med mig där.. ^^
i träslöjden sen bestämde jag mig för att skita i sjöjungfrun som jag skulle tälja, och började stället skissa på en tax! :) så nu har jag börjat tälja på min söta lilla hund istället, men om jag ska va ärligt blev den ganska tjock.. fast det är ju insidan som räknas.. träskalle! höhöh..
efter skolan var det terminens första trumpetlektion, och det gick över förväntningar! chill, eller hur? :D efter deeeeet så gick jag hem till olle och chillade lite mer där, sen skjutsade han mig till teatern, där vi sa hejdå och han åkte hem igen.. på teatern fick jag hjälpa till att städa upp allting igen.. det kändes jobbigt :( alla kulisser var redan borta och allt ställdes tillbaka på vinden, så det blev alldeles tomt i lougen och FÖR städat ^^ *snyft*

nu sitter jag här och dricker honungsvatten i min pappa-mugg! mysigare kan det ju inte bli, eller jo, lite.. ^^ höhöh, ^^



↑ den söta muggen med pappa på ^^ han var något yngre där än vad han är nu (nästa år fyller han femti, min lilla pappa! ;o), och vissa säger att han ser ut som en politiker på den bilden, höhö ^^

Camela Leierth – Too High ← jättemysig låt, gillar början särskilt! :D

//elsa ♥

Kommentarer
Postat av: maya

AXELS I MIN KLASS HÅR SER UT SOM JUSTIN BIEBERS!! :D

2010-09-02 @ 18:54:32
Postat av: Elsa

och det finner jag läskigt.. >.<

2010-09-02 @ 20:27:53
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback