höhö.. ^^

men se där, jag lyckas knåpa ihop ett inlägg tillsist! :D

igårkväll var det premiär med Robin Hood och det gick förvånandsvärt bra! :D

om ca 30 kommer sigge pigge med tåget och då blir det skoj ska jag säga! :D hon ska stanna tills på torsdag och på onsdagkväll kolla på robin hood. kalsaskul! :)

bra låt --> Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag

kan säga att jag NÄSTAN (höhö) dreglar när jag lyssnar på den, för den är ju sååååå bra! :D

aja, en bild på det kanske? :)

fast ne, för de dampar .. -.-

/elsa

¤

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Jag gillar att följa din blogg du får uppdatera oftare :(<3 men jag gillar dig ändå :)

2010-08-11 @ 03:00:37
Postat av: Elsa

hahah, som du vet har jag mycket nu, så hinner inte att skriva så mycket, men försöker! ;)

2010-08-11 @ 08:49:58

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback