hemma nu, äntligen!! :D

nu är man hemma, efter en låååååång tågfärd. och som sagt, jag somnade inte förren vid halv sju tror jag, så jag dör nu. höhöh.. orkar inte skriva så mkt om resan men det gör ingenting..

nu är man iallafall hemma och sitter på kökssoffan med julia och maya (som jag har saknat OÄNDLIGT mkt! ) jag träffade julia på resecentrum, för hon hade tydligen jobbat på rörstrand, och det är ballt. :) men jag såg av en ren förskräckelse att min cykel inte stod kvar där jag lämnade den, så håll gärna ögonen öppna om ni skulle se den.. iallafall, jag ringde maya och väckte henne.. höhöh! mamma köpte fritidskort åt mig (den ängeln..) så  nu reser jag gratis dom närmsta månaderna! jippie! väl hemma så "packade jag upp" med sällskap av julia och åt lite nördar fast jag igentligen ska spara dom till skolan börjar.. vid två kom maya från stan, och sa jag att julia och maya hade köpt mina ringar??!! :D:D så jag blev överlycklig när jag kom hem! :) vi gick till maya och spelade bandhero och jag tog lite kort:



julia och maya.. öööh.. koncentrerar sig.. höhö.



julia och maya körde då på expert+.. jag körde på easy.. höhö

nu ska vi äta snabbt innan det bär av till stan och jag ska öva teater, slutspurten nu asså! :D

//elsa

Kommentarer
Postat av: maya

de e en rätt ful bild men.. :D äh Y<3

2010-08-04 @ 21:40:02
Postat av: Elsa

neje D: <3

2010-08-04 @ 22:42:03
URL: http://elsaskonterfej.blogg.se/

Kommentera så får du en puss ♥

Ditt söta namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras icke, sa Nicke)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

Trackback